Recherche
Voici les éléments 1-10 de 630
Η κοινωνική ένταξη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην προσχολική εκπαίδευση : εκπαιδευτικές πρακτικές και επιμέρους στρατηγικές προώθησης κοινωνικών και κοινωνικο-επικοινωνιακών δεξιοτήτων
(2005)
Ο σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να διερευνήσει τις εκπαιδευτικές
πρακτικές και στρατηγικές που δηλώνει ότι χρησιμοποιεί ο εκπαιδευτικός της
προσχολικής εκπαίδευσης στην τάξη του, ώστε να α) προωθήσει τις κοινωνικές
αλ ...
Νευροψυχολογική αξιολόγηση της παρεγκεφαλιδικής λειτουργίας σε παιδιά με αυτισμό
(2006)
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η πιλοτική εξέταση της υπόθεσης
της παρεγκεφαλιδικής δυσλειτουργίας στον αυτισμό, συγκρίνοντας τις
επιδόσεις μεταξύ παιδιών με αυτισμό (πειραματική ομάδα) και παιδιών με
νοητική καθυστέρηση ...
Διερεύνηση της ανάπτυξης του λεξιλογίου σε παιδιά με σύνδρομο Down
(2006)
Στην παρούσα μελέτη διερευνήθηκε η ανάπτυξη του λεξιλογίου των παιδιών
με σύνδρομο Down, καθώς επίσης και ο ρόλος ενός γνωστικού παράγοντα όπως η
βραχύχρονη μνήμη. Στην έρευνα συμμετείχαν 11 παιδιά με σύνδρομο Down ...
Διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων σε ένα παιδί με αυτισμό : με τη μέθοδο των κοινωνικών ιστοριών
(2004)
Η παρούσα ερευνητική εργασία μελετά την επίδραση των κοινωνικών ιστοριών
στη διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων σε έναν μαθητή ηλικίας 10 ετών. Οι
συμπεριφορές - στόχοι της έρευνας ήταν τρεις: α) το τραγούδι που εκδήλωνε ...
Αδέρφια παιδιών με διαταραχές αυτιστικού φάσματος : διερεύνηση των απόψεών τους και υποστήριξη των αναγκών τους
(2007)
Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αποτελείται από δυο επιμέρους έρευνες. Η πρώτη
έρευνα διερευνά α) τις γνώσεις που έχουν για τις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) τα
τυπικώς αναπτυσσόμενα αδέλφια παιδιών με αυτισμό (6-13 ...