Διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων σε ένα παιδί με αυτισμό : με τη μέθοδο των κοινωνικών ιστοριών

Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Μαργαρίτη, ΓεωργίαΌνομα Επιβλέποντος
Μαυροπούλου, Σοφία
Ημερομηνία
2004Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Επιτομή
Η παρούσα ερευνητική εργασία μελετά την επίδραση των κοινωνικών ιστοριών
στη διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων σε έναν μαθητή ηλικίας 10 ετών. Οι
συμπεριφορές - στόχοι της έρευνας ήταν τρεις: α) το τραγούδι που εκδήλωνε κατά τη
διάρκεια των διδακτικών ωρών, β) ο τρόπος που ο μαθητής καθόταν στην καρέκλα
του και γ) το πότε και πως μπορούσε να φιλήσει μια φίλη του. Για την εκτέλεση της
διδακτικής παρέμβασης χρησιμοποιήθηκε το πειραματικό σχέδιο ΑΒΑ. Για τον
σκοπό αυτό συντάχθηκαν τρεις κοινωνικές ιστορίες, μια για κάθε συμπεριφορά στόχο
της έρευνας και η παρουσίαση τους έγινε με τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή. Τα
αποτελέσματα ανέδειξαν την κατάκτηση των συμπεριφορών - στόχων της έρευνας
και την θετική επίδραση του ηλεκτρονικού υπολογιστή στην διδασκαλία των ατόμων
με αυτισμό.
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.