Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΧανιωτάκης, Νικόλαοςel
dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΠροβίδα, Φωτεινή-Δέσποινα Ε.el
dc.date.accessioned2020-10-02T08:04:27Z
dc.date.available2020-10-02T08:04:27Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21460
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53903
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.other Freinet, Celestin, 1897-1966 -- Ερμηνεία και κριτικήel
dc.subject.otherΒιωματική μάθησηel
dc.subject.otherΟμαδοσυνεργατική διδασκαλίαel
dc.subject.otherΟμαδική εργασία στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΠαιδαγωγική -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Πel
dc.titleΔιερεύνηση και αξιοποίηση αρχών της Παιδαγωγικής Freinet: η περίπτωση των σχολικών εντύπωνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International