Διερεύνηση και αξιοποίηση αρχών της Παιδαγωγικής Freinet: η περίπτωση των σχολικών εντύπων
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/53903/21460.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Προβίδα, Φωτεινή-Δέσποινα Ε.Όνομα Επιβλέποντος
Χανιωτάκης, Νικόλαος
Μάγος, Κωνσταντίνος
Ημερομηνία
2020Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.