Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΧανιωτάκης, Νικόλαοςel
dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΠροβίδα, Φωτεινή-Δέσποινα Ε.el
dc.date.accessioned2020-10-02T08:04:27Z
dc.date.available2020-10-02T08:04:27Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21460
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53903
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.other Freinet, Celestin, 1897-1966 -- Ερμηνεία και κριτικήel
dc.subject.otherΒιωματική μάθησηel
dc.subject.otherΟμαδοσυνεργατική διδασκαλίαel
dc.subject.otherΟμαδική εργασία στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΠαιδαγωγική -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Πel
dc.titleΔιερεύνηση και αξιοποίηση αρχών της Παιδαγωγικής Freinet: η περίπτωση των σχολικών εντύπωνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International