Mostrar el registro sencillo del ítem
Διερεύνηση και αξιοποίηση αρχών της Παιδαγωγικής Freinet: η περίπτωση των σχολικών εντύπων
dc.contributor.advisor | Χανιωτάκης, Νικόλαος | el |
dc.contributor.advisor | Μάγος, Κωνσταντίνος | el |
dc.creator | Προβίδα, Φωτεινή-Δέσποινα Ε. | el |
dc.date.accessioned | 2020-10-02T08:04:27Z | |
dc.date.available | 2020-10-02T08:04:27Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | 21460 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/53903 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Freinet, Celestin, 1897-1966 -- Ερμηνεία και κριτική | el |
dc.subject.other | Βιωματική μάθηση | el |
dc.subject.other | Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία | el |
dc.subject.other | Ομαδική εργασία στην εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Διδασκαλία -- Μεθοδολογία | el |
dc.subject.other | Παιδαγωγική -- Μεθοδολογία | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Μελέτη και διδασκαλία | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση -- Π | el |
dc.title | Διερεύνηση και αξιοποίηση αρχών της Παιδαγωγικής Freinet: η περίπτωση των σχολικών εντύπων | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |