Show simple item record

dc.contributor.advisorΧανιωτάκης, Νικόλαοςel
dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΠροβίδα, Φωτεινή-Δέσποινα Ε.el
dc.date.accessioned2020-10-02T08:04:27Z
dc.date.available2020-10-02T08:04:27Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21460
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53903
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.other Freinet, Celestin, 1897-1966 -- Ερμηνεία και κριτικήel
dc.subject.otherΒιωματική μάθησηel
dc.subject.otherΟμαδοσυνεργατική διδασκαλίαel
dc.subject.otherΟμαδική εργασία στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΠαιδαγωγική -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Πel
dc.titleΔιερεύνηση και αξιοποίηση αρχών της Παιδαγωγικής Freinet: η περίπτωση των σχολικών εντύπωνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International