Toggle navigation
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
italiano
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Login
Toggle navigation
Mostra Item
DSpace Home
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες ΠΘ
Mostra Item
DSpace Home
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες ΠΘ
Mostra Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Tutto DSpace
Archivi & Collezioni
Data di pubblicazione
Autori
Titoli
Soggetti
Εξατομικευμένη εκπαιδευτική παρέμβαση σύμφωνα με το μοντέλο "ανταπόκριση στη διδασκαλία/παρέμβαση" (RtI), για τη βελτίωση της αναγνωστικής κατανόησης στο μάθημα της Ιστορίας
Mostra/
Apri
12960.pdf (11.64Mb)
Autore
Μανώλη, Παρασκευή-Ελένη Χ.
Supervisor name
Τζιβινίκου, Σωτηρία
Σμυρναίος, Αντώνης Λ.
Data
2014
Language
el
Soggetto
ΑΝΑΓΝΩΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΑΝΑΓΝΩΣΗ -- ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Access
free
Mostra tutti i dati dell'item
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.
URI
http://hdl.handle.net/11615/47619
Collections
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες (ΠΤΔΕ)
[260]
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες ΠΘ
[10370]
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Cerca in DSpace
Questa Collezione
Ricerca
Tutto DSpace
Archivi & Collezioni
Data di pubblicazione
Autori
Titoli
Soggetti
Questa Collezione
Data di pubblicazione
Autori
Titoli
Soggetti
My Account
Login
Registrazione
Help Contact
Deposition
About
Help
Contattaci
Choose Language
Tutto DSpace
English
Ελληνικά