Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.contributor.advisorΣμυρναίος, Αντώνης Λ.el
dc.creatorΜανώλη, Παρασκευή-Ελένη Χ.el
dc.date.accessioned2018-01-26T09:00:33Z
dc.date.available2018-01-26T09:00:33Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12960
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47619
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΝΑΓΝΩΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΑΝΑΓΝΩΣΗ -- ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΕξατομικευμένη εκπαιδευτική παρέμβαση σύμφωνα με το μοντέλο "ανταπόκριση στη διδασκαλία/παρέμβαση" (RtI), για τη βελτίωση της αναγνωστικής κατανόησης στο μάθημα της Ιστορίαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International