Toggle navigation
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Deutsch
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Einloggen
Toggle navigation
Dokumentanzeige
DSpace Startseite
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες ΠΘ
Dokumentanzeige
DSpace Startseite
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες ΠΘ
Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Gesamter Bestand
Bereiche & Sammlungen
Erscheinungsdatum
Autoren
Titeln
Schlagworten
Εξατομικευμένη εκπαιδευτική παρέμβαση σύμφωνα με το μοντέλο "ανταπόκριση στη διδασκαλία/παρέμβαση" (RtI), για τη βελτίωση της αναγνωστικής κατανόησης στο μάθημα της Ιστορίας
Öffnen
12960.pdf (11.64Mb)
Autor
Μανώλη, Παρασκευή-Ελένη Χ.
Supervisor name
Τζιβινίκου, Σωτηρία
Σμυρναίος, Αντώνης Λ.
Datum
2014
Language
el
Schlagwort
ΑΝΑΓΝΩΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΑΝΑΓΝΩΣΗ -- ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Access
free
Zur Langanzeige
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.
URI
http://hdl.handle.net/11615/47619
Collections
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες (ΠΤΔΕ)
[260]
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες ΠΘ
[10370]
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
DSpace Suche
In dieser Sammlung
Stöbern
Gesamter Bestand
Bereiche & Sammlungen
Erscheinungsdatum
Autoren
Titeln
Schlagworten
Diese Sammlung
Erscheinungsdatum
Autoren
Titeln
Schlagworten
Mein Benutzerkonto
Einloggen
Registrieren
Help Contact
Deposition
About
Help
Kontakt
Choose Language
Gesamter Bestand
English
Ελληνικά