Η αξιοποίηση του power point για τη διδασκαλία μαθηματικών σε παιδιά με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητα
The utilization of power point for teaching mathematics to children with attention defict hyperactivity disorder

Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Κεχαΐδου, Ισμήνη Θ.Όνομα Επιβλέποντος
Καραγιαννίδης, Χαράλαμπος
Βαβουγυιός, Διονύσιος
Ημερομηνία
2017Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.