Διδασκαλία στρατηγικών για την ενίσχυση της αναγνωστικής κατανόησης σε μαθήτρια με δυσκολίες μάθησης που φοιτά σε Τμήμα Ένταξης Γενικού Γυμνασίου: μελέτη περίπτωσης
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Σέγκλια, ΜαρίαΌνομα μέλους επιτροπής
Ανδρέου, Γεωργία
Βλάχος, Φίλιππος
Όνομα Επιβλέποντος
Τζιβινίκου, Σωτηρία
Ημερομηνία
2015Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.