dc.contributor.advisor | Τζιβινίκου, Σωτηρία | el |
dc.creator | Σέγκλια, Μαρία | el |
dc.date.accessioned | 2016-12-12T10:30:17Z | |
dc.date.available | 2016-12-12T10:30:17Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.other | 14534 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/45743 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4851 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Παιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Ανάγνωση (Δευτεροβάθμια) | el |
dc.subject.other | Γλώσσα και γλώσσες -- Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια) | el |
dc.title | Διδασκαλία στρατηγικών για την ενίσχυση της αναγνωστικής κατανόησης σε μαθήτρια με δυσκολίες μάθησης που φοιτά σε Τμήμα Ένταξης Γενικού Γυμνασίου: μελέτη περίπτωσης | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Ανδρέου, Γεωργία | el |
dc.contributor.committeeMember | Βλάχος, Φίλιππος | el |