Show simple item record

dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.creatorΣέγκλια, Μαρίαel
dc.date.accessioned2016-12-12T10:30:17Z
dc.date.available2016-12-12T10:30:17Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14534
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45743
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4851
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΑνάγνωση (Δευτεροβάθμια)el
dc.subject.otherΓλώσσα και γλώσσες -- Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)el
dc.titleΔιδασκαλία στρατηγικών για την ενίσχυση της αναγνωστικής κατανόησης σε μαθήτρια με δυσκολίες μάθησης που φοιτά σε Τμήμα Ένταξης Γενικού Γυμνασίου: μελέτη περίπτωσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑνδρέου, Γεωργίαel
dc.contributor.committeeMemberΒλάχος, Φίλιπποςel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International