Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.contributor.advisorΒασιλάκη, Ευγενίαel
dc.creatorΑργύρη, Μαρία-Ιωάνναel
dc.date.accessioned2016-10-13T08:48:37Z
dc.date.available2016-10-13T08:48:37Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other15176
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45368
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΆτομα με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ανάγνωσηel
dc.subject.otherΑνάγνωση, Ανικανότητά τηςel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες τηςel
dc.titleΓνωστικές και μεταγνωστικές στρατηγικές στην αναγνωστική κατανόηση σε μαθητές με υψηλή και χαμηλή επίδοσηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International