Γνωστικές και μεταγνωστικές στρατηγικές στην αναγνωστική κατανόηση σε μαθητές με υψηλή και χαμηλή επίδοση
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/45368/15176.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Αργύρη, Μαρία-ΙωάνναΌνομα Επιβλέποντος
Φιλιππάτου, Διαμάντω
Βασιλάκη, Ευγενία
Ημερομηνία
2015Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.