Toggle navigation
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
English
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Login
Toggle navigation
View Item
University of Thessaly Institutional Repository
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες ΠΘ
View Item
University of Thessaly Institutional Repository
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες ΠΘ
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Γνωστικές και μεταγνωστικές στρατηγικές στην αναγνωστική κατανόηση σε μαθητές με υψηλή και χαμηλή επίδοση
View/
Open
15176.pdf (1.206Mb)
Author
Αργύρη, Μαρία-Ιωάννα
Supervisor name
Φιλιππάτου, Διαμάντω
Βασιλάκη, Ευγενία
Date
2015
Language
el
Keyword
Παιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση
Άτομα με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση
Παιδιά -- Ανάγνωση
Ανάγνωση, Ανικανότητά της
Μάθηση, Δυσκολίες της
Access
free
Metadata display
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.
URI
http://hdl.handle.net/11615/45368
Collections
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες (ΠΤΔΕ)
[260]
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες ΠΘ
[10370]
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register (MyDspace)
Help Contact
Deposition
About
Help
Contact Us
Choose Language
All of DSpace
English
Ελληνικά