Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες (ΠΤΕΑ) ανά Συγγραφέα "Ρουσσάκης, Ιωάννης"
-
Αναπαραστάσεις εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσης για την υγιεινή διατροφή και τη διατροφική αγωγή
Βόλκου, Αναστασία (2022) -
Διδασκαλία έξω από την τάξη: σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση πειραματικού μοντέλου με βάση τις αρχές της παιδαγωγικής του δάσους
Προβίδα, Φωτεινή-Δέσποινα Ε. (2021) -
Εκπαίδευση για την αειφορία και το περιβάλλον: διερεύνηση των στάσεων και σντιλήψεων των εκπαιδευτικών
Λίτσα, Ευαγγελία (2022) -
Εμπόδια και δυσκολίες εφαρμογής της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στα άτομα με αναπηρία
Ξηρογιάννης, Κωνσταντίνος-Παναγιώτης Δ. (2021) -
Η αναγκαιότητα της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης στην περιβαλλοντική και ειδική εκπαίδευση
Αγγελούση, Αναστασία-Ελένη (2021) -
Η αναγκαιότητα της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην περιβαλλοντική και ειδική εκπαίδευση
Κοντογιάννη, Μαρία Κ. (2021) -
Η ενσωμάτωση των 17 στόχων της βιώσιμης ανάπτυξης στο πρόγραμμα σπουδών της «Μελέτης περιβάλλοντος» στο δημοτικό σχολείο
Μπλίντζιου, Ουρανία Γ. (2022) -
Η κοινωνική συμμετοχή μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΕΕΑ) στο γενικό σχολείο: αξιολόγηση ενός προγράμματος παρέμβασης
Νικολοπούλου, Χρυσοθέμη Α. (2022) -
Η ΠΕ ως μέσο παρέμβασης για τον αυτισμό. Γλωσσική, κοινωνική, αισθητηριακή και συναισθηματική ανάπτυξη παιδιών και εφήβων. Απόψεις εκπαιδευτικών Ειδικής και Γενικής Αγωγής
Δημοπούλου, Κωνσταντίνα; Dimopoulou, Kwnstantina (2020)