Οι απόψεις των εκπαιδευτικών ως προς το παιδικό λογοτεχνικό βιβλίο και την αποτελεσματικότητά του, σαν μέσο ευαισθητοποίησης για την αειφορία και το περιβάλλον στην προσχολική εκπαίδευση
Teachers' perspectives on the children's literary book and its effectiveness as a tool for promoting environmental awareness in preschool education
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Φυτσιλή, ΜαρίναΌνομα μέλους επιτροπής
Ματσιώρη, Στεριανή
Όνομα Επιβλέποντος
Μπότσογλου, Καφένια
Ρουσσάκης, Ιωάννης
Ημερομηνία
2022Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.