Sfoglia per Soggetto "ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ"
Items 1-20 di 26
-
Ανησυχίες καθηγητών φυσικής αγωγής
(2003)Σκοπός της εργασίας ήταν να προσαρμόσει το ερωτηματολόγιο ανησυχιών Teacher s Concerns Questionnaire - Physical Education (TCQ - PE; McBride, 1993) στα ελληνικά δεδομένα και να καταγράψει τις ανησυχίες φοιτητών και καθηγητών ... -
Αξιολόγηση πέντε στόχων επίτευξης στο μάθημα της φυσικής αγωγής
(2006)Στο πλαίσιο του γενικότερου ερευνητικού ενδιαφέροντος για τους προσανατολισμούς των στόχων επίτευξης στο μάθημα της φυσικής αγωγής αναπτύχθηκε ένα ερωτηματολόγιο αξιολόγησης πέντε στόχων. Μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ' ... -
Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων ενός συστήματος διαχείρισης μαθημάτων ασύγχρονης εκπαίδευσης (e-class) στην υποστήριξη της παραδοσιακής διδασκαλίας στο Τ.Ε.Φ.Α.Α., Δ.Π.Θ.
(2009)Στην έρευνα συμμετείχαν διακόσιοι επτά φοιτητές/τριες του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγή & Αθλητισμού στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (Τ.Ε.Φ.Α.Α., Δ.Π.Θ.), ηλικίας από 19 έως 24 ετών. Το δείγμα αποτέλεσαν 75 ... -
Απόψεις φοιτητών φυσικής αγωγής σχετικά με την ενσωμάτωση συμφοιτητών με αισθητηριακές διαταραχές
(2005)Σκοπός της έρευνας ήταν η εξέταση των απόψεων των φοιτητών φυσικής αγωγής σχετικά με την ενσωμάτωση συμφοιτητών τους με αισθητηριακές διαταραχές (κώφωση, τύφλωση) στο πρόγραμμα σπουδών του Τ.Ε.Φ.Α.Α. Το δείγμα αποτελείτο από ... -
Αυτοαποτελεσματικότητα διδασκαλίας και μαθησιακό κλίμα
(2010)Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να εξετασθούν η αυτοαποτελεσματικότητα φοιτητών του ΤΕΦΑΑ κατά την πρακτική τους στα σχολεία, η ικανοποίηση τους από τα σχολεία της φυσικής αγωγής και η αντίληψη τους για τη σημαντικότητα ... -
Αυτοαποτελεσματικότητα φοιτητών/τριών ως προς την ικανότητα διδασκαλίας στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής
(2006)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξεταστούν η αυτοαποτελεσματικότητα φοιτητών του ΤΕΦΑΑ που κάνουν την πρακτική τους στα σχολεία, η ικανοποίησή τους από τη διδασκαλία της φυσικής αγωγής καθώς και η αντίληψή τους για ... -
Διερεύνηση της λεκτικής συμπεριφοράς του καθηγητή φυσικής αγωγής στο μάθημα
(2006)Σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να διερευνήσει τις σχέσεις και την επικοινωνία ανάμεσα στον καθηγητή Φυσικής Αγωγής και τον μαθητή- αθλητή κατά τη διάρκεια του μαθήματος της γυμναστικής αξιολογώντας τα επίπεδα της συμπεριφοράς ... -
Η αποτελεσματικότητα ενός μουσικοκινητικού προγράμματος εκπαίδευσης στις δεξιότητες χειρισμού σε 6χρονους μαθητές
(2005)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνηθεί η επίδραση της μουσικοκινητικής αγωγής στην εκμάθηση δεξιοτήτων χειρισμού σε παιδιά της πρώτης τάξης Δημοτικού. Οι συμμετέχοντες ήταν εβδομήντα πέντε μαθητές-τριες(τριάντα ... -
Η αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας ενός προγράμματος δεξιοτήτων ζωής στη φυσική αγωγή
(2009)Οι δεξιότητες ζωής θεωρούνται πολύτιμα εφόδια που πρέπει να προσφέρονται στους μαθητές από το εκπαιδευτικό σύστημα. Η φυσική αγωγή, η οποία θεωρείται ιδανικό περιβάλλον για την καλλιέργεια τέτοιων δεξιοτήτων, μπορεί να ... -
Η έκφραση της κινητικής δημιουργικότητας μέσω διαφορετικών τύπων οδηγιών
(2005)Οι λεκτικές υποδείξεις ή ερωτήσεις είναι μεταξύ άλλων, ένας από τους τρόπους παροχής ερεθίσματος (Chen & Cone 2003), που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένας παιδαγωγός για την παρουσίαση ενός κινητικού θέματος ή προβλήματος. ... -
Η εφαρμογή του προγράμματος δεξιοτήτων ζωής σε νεαρούς αθλητές και αθλήτριες του κλασικού αθλητισμού
(2004)Η παρούσα έρευνα σχεδιάστηκε ώστε να μελετήσει την αποτελεσματικότητα ενός προγράμματος διδασκαλίας δεξιοτήτων ζωής που εφαρμόστηκε στον κλασικό αθλητισμό και στον παραδοσιακό χορό. Η παρούσα μελέτη περιλάμβανε δύο ... -
Η συμβολή ενός διαθεματικού προγράμματος φυσικής αγωγής στην καλλιέργεια του προφορικού και γραπτού λόγου παιδιών προσχολικής ηλικίας
(2006)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να αξιολογηθεί η επίδραση ενός διαθεματικού προγράμματος φυσικής αγωγής στην ανάπτυξη του προφορικού και γραπτού λόγου που αφορά σε κινητικές έννοιες, κινητικές δεξιότητες και δεξιότητες ... -
Η σχέση μεταξύ της μαθησιακής επίδοσης και αθλητικής απόδοσης σε μαθητές που φοιτούν σε Τμήματα Αθλητικής Διευκόλυνσης
(2008)Σκοπός: Να διερευνηθούν τυχόν διαφορές μεταξύ της μαθησιακής επίδοσης και αθλητικής απόδοσης σε μαθητές που φοιτούν σε Τμήματα Αθλητικής Διευκόλυνσης (Τ.Α.Δ.) και σε κλασσικό σχολείο. Μέθοδος: Αξιολογήθκαν 237 μαθητές, 116 ... -
Η σχέση της επιθετικότητας, των προσωπικών προσανατολισμών και της εξωτερικής-εσωτερικής παρακίνησης των μαθητών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής
(2005)Σκοπός της εργασίας ήταν να διερευνηθεί η σχέση μεταξύ της επιθετικότητας, των προσωπικών προσανατολισμών και της εσωτερικής-εξωτερικής παρακίνησης μαθητών γυμνασίου καθώς και οι διαφορές αυτών ως προς το φύλο και την ...