Αυτοαποτελεσματικότητα διδασκαλίας και μαθησιακό κλίμα

Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Ρέμπελου, ΜαρίαΌνομα Επιβλέποντος
Διγγελίδης, Νικόλαος
Ημερομηνία
2010Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Σημειώσεις
Παρατηρήσεις έκδοσης: κακέκτυπες σελίδες.
Πρόσβαση
ελεύθερη
Επιτομή
Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να εξετασθούν η αυτοαποτελεσματικότητα
φοιτητών του ΤΕΦΑΑ κατά την πρακτική τους στα σχολεία, η ικανοποίηση τους από
τα σχολεία της φυσικής αγωγής και η αντίληψη τους για τη σημαντικότητα του
μαθήματος. Στην έρευνα συμμετείχαν ογδόντα ένα φοιτητές/ φοιτήτριες (47 αγόρια,
34 κορίτσια) του δευτέρου έτους σπουδών, ηλικίας 20 ετών περίπου. Για την
αξιολόγηση των παραπάνω μεταβλητών χρησιμοποιήθηκαν κατάλληλα
προσαρμοσμένα ερωτηματολόγια. Όλες οι κλίμακες είχαν αποδεκτούς δείκτες
εσωτερικής συνοχής (α> .85). Ανάλυση διακύμανσης της κατεύθυνσης έδειξε
στατιστικά σημαντικές μεταξύ αγοριών και κοριτσιών όσον αφορά: α) την
αυτοαποτελεσματικότητα, β) τη σημαντικότητα του μαθήματος, και γ) την
ικανοποίηση από τη διδασκαλία της φυσικής αγωγής. Τα κορίτσια είχαν υψηλότερα
σκορ σε όλες τις παραπάνω κλίμακες, σε σύγκριση με τα αγόρια. Συνεπώς τα
κορίτσια επέδειξαν μεγαλύτερη αυτοαποτελεσματικότητα και ικανοποίηση από τη
πρακτική τους άσκηση στα σχολεία.
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.