Πλοήγηση ανά Θέμα "ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ"
Αποτελέσματα 1-20 από 44
-
Αρμοδιότητες και λήψη αποφάσεων των διευθυντών της Διεύθυνσης εκπαίδευσης και των προϊσταμένων των γραφείων της Διεύθυνσης εκπαίδευσης
(2011)Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ένας έντονος προβληματισμός σχετικά με τη διοικητική αποκέντρωση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Σ’ αυτό το περιβάλλον, είναι αναγκαίο λοιπόν η ανάπτυξη και άσκηση από τα στελέχη ... -
Διεύθυνση σχολικής μονάδας και διαχείριση συγκρούσεων από την οπτική γωνία των εκπαιδευτικών
(2009)Η συγκεκριμένη εργασία έχει σκοπό να διερευνήσει το φαινόμενο των συγκρούσεων στο σχολικό περιβάλλον και συγκεκριμένα τους τρόπους διαχείρισης αυτών από εκπαιδευτικούς που έχουν υπηρετήσει σε διευθυντικές θέσεις, αλλά ... -
Εκπαιδευτική διοίκηση και φύλο : η περίπτωση προαγωγής και ανέλιξης σε ηγετικές θέσεις των γυναικών στην β/θμια εκπαίδευση Θεσσαλίας
(2011)Εισαγωγή : Τις τελευταίες δεκαετίες στο διεθνή χώρο , το ζήτημα της εκπαιδευτικής διοίκησης και ηγεσίας βρίσκεται στο επίκεντρο πολλών σύγχρονων εκπαιδευτικών συστημάτων, καθώς θεωρείται ότι σχετίζεται άμεσα με τη ... -
Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας στη μαθησιακή διαδικασία και τη διοίκηση των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης των νομών Φθιώτιδας και Ευρυτανίας
(2007)Η ραγδαία ανάπτυξη και εισαγωγή των Νέων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινιονίας (ΤΠΕ) σε κάθε τομέα της σύγχρονης ζωής, καθιστά αναγκαία και την εισαγωγή τους στην εκπαίδευση. Με αυτή την εργασία, επιχειρείται η διερεΐινηση ... -
Η λειτουργία και η δημιουργικότητα του σχολείου μέσα από τις συνεδριάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων
(2006)Η παρούσα έρευνα αναφέρεται στη μελέτη του προβλήματος της λήψης αποφάσεων του συλλόγου διδασκόντων σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Μαγνησίας. Στο παρόν κεφάλαιο παρατίθεται η προβληματική της ... -
Η συμβολή των Τ.Π.Ε. στη διαμορφωτική αξιολόγηση του σχολείου ως προς το άυλο κεφάλαιό του
(2007)Μια ματιά στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα, μάς φέρνει μπροστά στην προσπάθεια διαμόρφωσης ενός συστήματος αξιολόγησης τόσο του εκπαιδευτικού, του μαθητή όσο και της σχολικής μονάδας. Παράλληλα η «εισβολή» και ... -
Η σχέση του υποδιευθυντή σχολικής μονάδας πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με το διευθυντή και ο ρόλος του ως παράγοντας αποτελεσματικής ηγεσίας και διαμόρφωσης σχολικής κουλτούρας
(2011)Η ερευνητική αυτή προσπάθεια επιχειρεί να ρίξει φως και να εξετάσει τη σχέση του υποδιευθυντή σχολικής μονάδας πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στη Φθιώτιδα με τον υποδιευθυντή ως παράγοντα αποτελεσματικής ηγεσίας και θεματοφύλακα ...