Η συμβολή του πολύγλωσσου παραμυθιού στην ανάπτυξη της γλωσσικής επίγνωσης μαθητών του δημοτικού σχολείου
Developing primary school pupils' language awareness through plurilingual fairytales
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/49779/17987.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Κουραλίδου, Ελένη-ΜαρίαΌνομα Επιβλέποντος
Βασιλάκη, Ευγενία
Παπαρούση, Μαρίτα
Ημερομηνία
2018Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.