Η συμβολή του πολύγλωσσου παραμυθιού στην ανάπτυξη της γλωσσικής επίγνωσης μαθητών του δημοτικού σχολείου
Developing primary school pupils' language awareness through plurilingual fairytales
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Κουραλίδου, Ελένη-ΜαρίαΌνομα Επιβλέποντος
Βασιλάκη, Ευγενία
Παπαρούση, Μαρίτα
Ημερομηνία
2018Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.