Toggle navigation
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
français
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Ouvrir une session
Toggle navigation
Voir le document
Accueil de DSpace
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες ΠΘ
Voir le document
Accueil de DSpace
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες ΠΘ
Voir le document
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Tout DSpace
Communautés & Collections
Par date de publication
Auteurs
Titres
Sujets
Γεφυρώνοντας την άτυπη με την τυπική μαθηματική γνώση
Bridging informal and formal mathematics knowledge
Voir/
Ouvrir
17773.pdf (2.786Mo)
Auteur
Κριεζή, Μαρία Ν.
Supervisor name
Σταθοπούλου, Χαρίκλεια
Γκανά, Ελένη
Date
2018
Language
el
Sujet
Μάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευση
Μαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία)
Διαπολιτισμική εκπαίδευση -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία)
Μαθητές, Αλλοδαποί -- Εκπαίδευση -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία)
Τσιγγάνοι -- Εκπαίδευση -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία)
Access
free
Afficher la notice complète
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.
URI
http://hdl.handle.net/11615/48994
Collections
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες (ΠΤΕΑ)
[248]
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες ΠΘ
[10038]
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Chercher dans le dépôt
Cette collection
Parcourir
Tout DSpace
Communautés & Collections
Par date de publication
Auteurs
Titres
Sujets
Cette collection
Par date de publication
Auteurs
Titres
Sujets
Mon compte
Ouvrir une session
S'inscrire
Help Contact
Deposition
About
Help
Contactez-nous
Choose Language
Tout DSpace
English
Ελληνικά