Γεφυρώνοντας την άτυπη με την τυπική μαθηματική γνώση
Bridging informal and formal mathematics knowledge
dc.contributor.advisor | Σταθοπούλου, Χαρίκλεια | el |
dc.contributor.advisor | Γκανά, Ελένη | el |
dc.creator | Κριεζή, Μαρία Ν. | el |
dc.date.accessioned | 2018-07-18T10:59:02Z | |
dc.date.available | 2018-07-18T10:59:02Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 17773 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/48994 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject | Μάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Μαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία) | el |
dc.subject | Διαπολιτισμική εκπαίδευση -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία) | el |
dc.subject | Μαθητές, Αλλοδαποί -- Εκπαίδευση -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία) | el |
dc.subject | Τσιγγάνοι -- Εκπαίδευση -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία) | el |
dc.title | Γεφυρώνοντας την άτυπη με την τυπική μαθηματική γνώση | el |
dc.title | Bridging informal and formal mathematics knowledge | en |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |