Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες (ΤΕΦΑΑ) ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 161-180 από 828
-
Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων ενός συστήματος διαχείρισης μαθημάτων ασύγχρονης εκπαίδευσης (e-class) στην υποστήριξη της παραδοσιακής διδασκαλίας στο Τ.Ε.Φ.Α.Α., Δ.Π.Θ.
(2009)Στην έρευνα συμμετείχαν διακόσιοι επτά φοιτητές/τριες του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγή & Αθλητισμού στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (Τ.Ε.Φ.Α.Α., Δ.Π.Θ.), ηλικίας από 19 έως 24 ετών. Το δείγμα αποτέλεσαν 75 ... -
Αξιολόγηση των παραγόντων ποιότητας των υπηρεσιών άσκησης, αξίας, ικανοποίησης και προθέσεων συμπεριφοράς ως προς τη συχνότητας συμμετοχή
(2010)Σκοπός της έρευνας ήταν η διερεύνηση της αλληλεπίδρασης της ικανοποίησης, της αναλαμβανόμενης αξίας, των προθέσεων συμπεριφοράς από διαστάσεις της ποιότητας υπηρεσιών των συμμετεχόντων σε υπηρεσίες άσκησης. Επίσης δευτερεύων ... -
Αξιολόγηση φυσικής δραστηριότητας σε μαθητές της πρωτοβάμθιας εκπαίδευσης αστικών και αγροτικών περιοχών
(2010)Σκοπός της έρευνας ήταν να αξιολογηθεί ο αριθμός βημάτων (Φ.Δ) μαθητών- τριών Δημοτικού 10-12 ετών και επιπλέον να καταγραφούν οι διαφορές στα επίπεδα Φ.Δ. Επιμέρους στόχο αποτέλεσε η καταγραφή του Δ.Μ.Σ. Το δείγμα ... -
Αξιολόγιση της αποτελεσματικότητας ενός προγράμματος ασκήσεων McKenzie στην εξάλειψη των συμπτωμάτων σε αυχεναλγία μηχανικής αιτιολογίας λόγω κηλών μεσοσπονδυλίων δίσκων στην αυχενική μοίρα της σπονδυλικής στήλης
(2013)Η μηχανικής αιτιολογίας αυχεναλγία (ΜΑΑ) ή αυχενικό σύνδρομο ταλαιπωρεί σημαντικά μεγάλο ποσοστό ανθρώπων και περιορίζει την ικανότητα να διαδραματίζουν το ρόλο τους στην οικογένεια, στο χώρο του επαγγέλματος, στις κοινωνικές ... -
Αξιοπιστία μεθόδων αξιολόγησης της ισορροπίας σε παιδιά με εγκεφαλική παράλυση
(2007)Η εκτίμηση της ισορροπιστικής ικανότητας σε παιδιά με εγκεφαλική παράλυση (ΕΠ) είναι μια δύσκολη και εξαιρετικά σύνθετη διαδικασία. Ακόμη πιο δύσκολη είναι η προσπάθεια αξιολόγησης των αποτελεσμάτων κάποιας θεραπευτικής ... -
Αξιοπιστία μεθόδων αξιολόγησης της ισορροπίας σε παιδιά με προβλήματα ακοής
(2013)Η ισορροπία αποτελεί κρίσιμη ικανότητα για τη μετακίνηση και την ποιότητα ζωής των παιδιών με προβλήματα ακοής. Προϋπόθεση για το σχεδίασμά αποτελεσματικών παρεμβάσεων για τη βελτίωση της ισορροπίας μέσω της άσκησης ... -
Αξιοπιστία της κλίμακας ισορροπίας Berg (Berg Balance Scale) σε Έλληνες της τρίτης ηλικίας
(2007)Σκοπός της παρούσης έρευνας είναι ο έλεγχος και προσδιορισμός της αξιοπιστίας της κλίμακας ισορροπίας Berg (BBS) σε άτομα της τρίτης ηλικίας από τον ελληνικό πληθυσμό. Στην έρευνα συμμετείχαν 60 άτομα (29 άνδρες και 31 ... -
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε) στα σχέδια εργασίας (project) της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Π.Ε.)
(2009)Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνηθεί, εάν ένα μαθησιακό περιβάλλον που βασίζεται στον Παγκόσμιο Ιστό και αξιοποιεί την ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση και βασίζεται στα σχέδια εργασίας (project-based ... -
Αύξηση και διατήρηση της φυσικής δραστηριότητας σε ενήλικες μέσω παρεμβατικού προγράμματος.
(2005)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση της επίδρασης ενός ατομικά-προσαρμοσμένου παρεμβατικού προγράμματος συμβουλευτικής στην αύξηση και διατήρηση της φυσικής δραστηριότητας ενηλίκων. Στην έρευνα συμμετείχαν 54 ... -
Αυτοαντίληψη, στόχοι επίτευξης, εκφοβισμός και συστηματική θυματοποίηση (bullying) στη φυσική αγωγή
(2009)Η παρούσα μελέτη είχε ως σκοπό: α) την ανίχνευση της ύπαρξης ή όχι συμπεριφορών εκφοβισμού και θυματοποίησης στη φυσική αγωγή, β) την εξέταση των σχέσεων μεταξύ εκφοβισμού και συστηματικής θυματοποίησης σε σχέση με την ...