Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες (ΤΕΦΑΑ) ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 688-707 από 828
-
Στάσεις και απόψεις-αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη διαθεματική προσέγγιση
(2005)Σκοπός της μελέτης αυτής ήταν η διερεύνηση: α) των στάσεων, προθέσεων και απόψεων - αντιλήψεων των εκπαιδευτικών ως προς τη Διαθεματική προσέγγιση, β) της πληροφόρησης και της ενημέρωσης των εκπαιδευτικών σχετικά με τη ... -
Στάσεις προς την άσκηση, αντίληψη εαυτού, διατροφικές συνήθειες, σωματική δραστηριότητα και δείκτης μάζας σώματος μαθητών δημοτικού σχολείου
(2006)Σκοπός της έρευνας ήταν να εξεταστούν οι διαφορές μεταξύ μαθητών και μαθητριών Ε' και ΣΤ' τάξης του δημοτικού σχολείου, με διαφορετικό δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ) ως προς: α) τις στάσεις και τις προθέσεις τους ως προς την ... -
Στάσεις των μαθητών και μαθητριών ως προς τους τρόπους σχηματισμού ομάδων στο μάθημα της φυσικής αγωγής
(2005)Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση της επίδρασης των τρόπων σχηματισμού ομάδων στην αντίληψη του κλίματος παρακίνησης και ισότητας στο μάθημα φυσικής αγωγής. Ο σχηματισμός ομάδων αφορούσε την πρωτοβουλία (καθηγητή ... -
Στάση μαθητών χωρίς αναπηρία απέναντι στην ενσωμάτωση μαθητών με αναπηρία πριν και μετά από ένα κοινό πρόγραμμα φυσικής αγωγής στο σχολείο
(2008)Σκοπός της έρευνας ήταν να καταγράψει τις στάσεις και τις απόψεις των μαθητών/τριών χωρίς νοητική υστέρηση ως προς την συνεκπαίδευσή τους με μαθητές-τριες που έχουν μέτρια νοητική υστέρηση πριν και μετά από τη συμμετοχή ... -
Στάση, πρόθεση, βασικές ψυχολογικές ανάγκες και ταύτιση με την άσκηση ανηλίκων ασκούμενων
(2010)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση των ‘Στάσεων’ και της ‘Πρόθεσης’ προς την άσκηση, των ‘Βασικών Ψυχολογικών Αναγκών’ από την άσκηση, της ‘Ταύτισης με το ρόλο του ασκούμενου’ και της ευχαρίστησης σε ασκούμενους ... -
Στόχοι, πιστεύω και συναισθήματα στο μάθημα της φυσικής αγωγής και στη ζωή
(2004)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει τις σχέσεις μεταξύ διαφόρων μεταβλητών (στόχοι, πιστεύω, συναισθήματα) στο μάθημα της φυσικής αγωγής, καθώς επίσης και την αλληλεπίδραση που υπάρχει ανάμεσα στις μεταβλητές αυτές ... -
Σύγκριση διαφορετικών περιοδικών προγραμμάτων βελτίωσης της μέγιστης δύναμης των άνω άκρων φοιτητών ανώτατου στρατιωτικού εκπαιδευτικού ιδρύματος ηλικίας 18-22 ετών
(2008)Σκοπός της μελέτης ήταν να συγκρίνει την αποτελεσματικότητα, της γραμμικής και της ημερήσιας μη γραμμικής περιοδικότητας, στη βελτίωση της μέγιστης δύναμης σε νεαρούς φοιτητές Ανώτατου Στρατιωτικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος. ... -
Σύγκριση δύο μεθόδων θεραπευτικής άσκησης στην αποκατάσταση ασθενών με χρόνιο οσφυικό πόνο: μέθοδος Πιλάτες έναντι ασκήσεων σταθεροποίησης
(2013)Σκοπός της έρευνας είναι η αξιολόγηση των δυο προγραμμάτων θεραπευτικής άσκησης, της μεθόδου Πιλάτες και των ασκήσεων σταθεροποίησης, και η σύγκριση μεταξύ τους σε άτομα με χρόνιο οσφυϊκό πόνο. Πρόκειται για μια ... -
Σύγκριση δύο παρεμβατικών προγραμμάτων άσκησης στο νερό και στο έδαφος σε άτομα με λειτουργική αστάθεια στην ποδοκνημική άρθρωση
(2011)Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να εντοπίσει τα λειτουργικά ελλείμματα που πιθανά παραμένουν μετά από ένα διάστρεμμα της ποδοκνημικής άρθρωσης σε φοιτητές και φοιτήτριες του ΤΕΦΑΑ και να εξετάσει πότε ένα παρεμβατικό ... -
Σύγκριση εντεκάχρονων και δωδεκάχρονων Ελλήνων αθλητών/τριών και μη αθλητών/τριών σε χαρακτηριστικά προσωπικότητας
(2007)Η παρούσα μελέτη σχεδιάστηκε για να εξεταστούν πιθανές διαφορές μεταξύ αθλητών και μη αθλητών, σε ορισμένα ψυχομετρικά χαρακτηριστικά. Στην έρευνα μετείχαν 553 παιδιά Δημοτικών σχολείων (289 αγόρια, 264 κορίτσια εκ των ...