Suche
Anzeige der Dokumente 1-10 von 17
Ποιότητα υπηρεσιών και κίνητρα συμμετοχής σε παιδικές κατασκηνώσεις ποδοσφαίρου
(2010)
Σκοπός της έρευνας ήταν η δημιουργία ενός ερωτηματολογίου για την αξιολόγηση της
ποιότητας υπηρεσιών σε παιδικές κατασκηνώσεις ποδοσφαίρου. Δευτερεύοντες σκοποί
ήταν η διερεύνηση της σχέσης της ποιότητας υπηρεσιών με την ...
Παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα της χορηγίας στο χώρο της καλαθοσφαίρισης
(2011)
Η παρούσα έρευνα έχει ως στόχο να εξετάσει την αποτελεσματικότητα της αθλητικής χορηγίας
και πιο συγκεκριμένα την αθλητική χορηγία στο χώρο της καλαθοσφαίρισης. Για
το σκοπό αυτό διερευνήθηκαν οι προοπτικές που υπάρχουν ...
Ικανοποίηση πελατών σε ιδιωτικά γυμναστήρια της Αθήνας
(2010)
Σκοπός της έρευνας ήταν αξιολόγηση της ικανοποίησης μελών σε ιδιωτικά
γυμναστήρια της Αθήνας. Επιμέρους σκοπός ήταν η διερεύνηση των παραγόντων που
επηρέασαν την αλληλοσυσχέτιση και διαφοροποίηση μεταξύ γυμναστηρίων ...
Αξιολόγηση των παραγόντων ποιότητας των υπηρεσιών άσκησης, αξίας, ικανοποίησης και προθέσεων συμπεριφοράς ως προς τη συχνότητας συμμετοχή
(2010)
Σκοπός της έρευνας ήταν η διερεύνηση της αλληλεπίδρασης της
ικανοποίησης, της αναλαμβανόμενης αξίας, των προθέσεων συμπεριφοράς από
διαστάσεις της ποιότητας υπηρεσιών των συμμετεχόντων σε υπηρεσίες άσκησης.
Επίσης δευτερεύων ...
Διερεύνηση και καταγραφή των αθλητικών προγραμμάτων του Δήμου Ξάνθης
(2010)
Η σημασία της φυσικής δραστηριότητας και γενικότερα της άσκησης έχει
αναγνωριστεί ευρέως, γεγονός το οποίο φαίνεται από το ενδιαφέρον της
πολιτείας, των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης, καθώς επίσης και από την
αυξημένη ...
Η μελέτη της σχέσης των ψυχολογικών οφελών της ποιότητας υπηρεσιών με την ικανοποίηση των πελατών χορευτικών κέντρων
(2011)
Ένα από τα κύρια θέματα για την δημιουργία ικανοποιημένων πελατών
σε ένα χορευτικό σύλλογο είναι να προσφέρει υψηλό επίπεδο υπηρεσιών.
Η ποιότητα είναι πολύ σημαντική για την επιτυχία και την
αποδοτικότητα των υπηρεσιών. ...
Η σχέση της επαγγελματικής ενδυνάμωσης με την επαγγελματική ικανοποίηση των εργαζομένων σε ιδιωτικά γυμναστήρια
(2011)
Τα τελευταία χρόνια παρουσιάζεται έντονο ενδιαφέρον για την μελέτη των
παραμέτρων που αυξάνουν την απόδοση των εργαζομένων σε μία επιχείρηση που
ασχολείται με τον αθλητισμό. Είναι σημαντικό για μία επιχείρηση να αναγνωρίζει ...
Αξιολόγηση της αντιλαμβανόμενης και της παρεχόμενης ποιότητας υπηρεσιών των πελατών στα δημοτικά γυμανστήρια του δήμου Αθηναίων
(2010)
Με την παρούσα εργασία έγινε προσπάθεια να μελετηθεί ο χώρος των δημοτικών
γυμναστήριων του Δήμου Αθηναίων διερευνώντας ζητήματα ποιότητας τα οποία θα
μπορούσαν να εξυπηρετήσουν στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών από ...
Διερεύνηση της αντίληψης του ρόλου των μαζορετών στον αθλητισμό
(2011)
Ο ρόλος των μαζορετών στον αθλητισμό και πως αντιλαμβάνονται αυτόν τον ρόλο
οι ίδιες ποικίλλει ανάλογα με την ηλικία ή και την ομάδα την οποία ανήκουν.
Σκοπός της έρευνας ήταν να διερευνηθεί η αντίληψη του ρόλου των ...