Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 17
Η επίδραση της επιθυμίας για κοινωνική αποδοχή στην επαγγελματική εξουθένωση καθηγητών φυσικής αγωγής ιδιωτικών γυμναστηρίων
(2005)
Σκοπός της εργασίας ήταν να μετρήσει και να εξετάσει την
επαγγελματική εξουθένωση καθηγητών φυσικής αγωγής που εργάζονταν σε
ιδιωτικά γυμναστήρια. Επιπλέον σκοπός ήταν να διαπιστωθεί αν υπάρχει
σχέση μεταξύ της ...
Οι προσανατολισμοί στόχων επίτευξης ως παράγοντας πρόβλεψης συμπεριφορών τίμιου παιχνιδιού στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής
(2008)
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει αν οι τέσσερις
προσανατολισμοί στόχων επίτευξης, σύμφωνα με το πολυδιάστατο ιεραρχικό
μοντέλο του Παπαϊωάννου (1999), προβλέπουν τις θετικές και αρνητικές αθλητικές
συμπεριφορές ...
Τρόποι εκκίνησης του μαθήματος φυσικής αγωγής και κλίμα παρακίνησης
(2005)
Σκοπός της μελέτης αυτής ήταν να εξετάσει τη σχέση μεταξύ διαφορετικών
τρόπων εκκίνησης του μαθήματος φυσικής αγωγής και της εσωτερικής παρακίνησης,
τους προσωπικούς προσανατολισμούς και ιδιαίτερα το κλίμα παρακίνησης. ...
Ανάπτυξη ηθικών αξιών στο σχολικό και εξωσχολικό περιβάλλον
(2007)
Στη σύγχρονη εποχή είναι ανάγκη, περισσότερο από ποτέ, να κατευθυνθεί η
εκπαίδευση προς τη διδασκαλία ατομικών και κοινωνικών αξιών. Η Φυσική Αγωγή είναι η
πλέον πρόσφορη περιοχή για την ανάπτυξη αξιών και τη διαμόρφωση ...
Η σχέση προσωπικότητας και άγχους σε μη ασκούμενους και ασκούμενους αθλητές ατομικών και ομαδικών αθλημάτων
(2005)
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της
προσωπικότητας και του άγχους ανάμεσα σε μη ασκούμενους (Μ.Α.) και σε αθλητές
ατομικών (χωρίς επαφή με τον αντίπαλο) (Α.Α.) και ομαδικών αθλημάτων (επαφής
με ...
Αλλαγές στην ηθικοκοινωνική συμπεριφορά μαθητών γυμνασίου, μετά από πρόγραμμα παρέμβασης βασισμένο σε αρχές του fair play
(2007)
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει την επίδραση ενός παρεμβατικού
προγράμματος βασισμένο σε αρχές του fair play πάνω στην ηθικοκοινωνική συμπεριφορά
μαθητών Α' γυμνασίου. Το πρόγραμμα αφορούσε δύο τμήματα με ...
Η επίδραση της μεθόδου καθορισμού στόχων στα επακόλουθα παρακίνησης για συμμετοχή στη φυσική αγωγή
(2007)
Ο σκοπός της έρευνας ήταν να εξεταστεί αν ο καθορισμός στόχων επηρεάζει τα
επακόλουθα της παρακίνησης των μαθητών/τριών για συμμετοχή στη φυσική αγωγή. Οι
συμμετέχοντες ήταν μαθητές/τριες 6 τμημάτων της Α' Γυμνασίου ...
Διερεύνηση της λεκτικής συμπεριφοράς του καθηγητή φυσικής αγωγής στο μάθημα
(2006)
Σκοπός αυτής της έρευνας ήταν να διερευνήσει τις σχέσεις και την
επικοινωνία ανάμεσα στον καθηγητή Φυσικής Αγωγής και τον μαθητή-
αθλητή κατά τη διάρκεια του μαθήματος της γυμναστικής αξιολογώντας τα
επίπεδα της συμπεριφοράς ...
Παράγοντες παρακίνησης για επίτευξη στο μάθημα της φυσικής αγωγής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(2007)
Σκοπός της εργασίας ήταν να διερευνηθούν τα κίνητρα-παρακίνηση των παιδιών για συμμετοχή
και επίτευξη στο μάθημα της φυσικής αγωγής μαθητών Γυμνασίου. Το δείγμα αποτέλεσαν
συνολικά 152 μαθητές και μαθήτριες γυμνασίου ( ...
Αξιολόγηση πέντε στόχων επίτευξης στο μάθημα της φυσικής αγωγής
(2006)
Στο πλαίσιο του γενικότερου ερευνητικού ενδιαφέροντος για τους προσανατολισμούς των
στόχων επίτευξης στο μάθημα της φυσικής αγωγής αναπτύχθηκε ένα ερωτηματολόγιο
αξιολόγησης πέντε στόχων. Μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ' ...