Auflistung Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) nach Titel
Anzeige der Dokumente 149-168 von 1351
-
Ανάλυση της τακτικής των αθλητών/τριών του Tae Kwon Do μέσω του ψηφιακού προγράμματος Sportscout STA, σε αγωνιστικές αναμετρήσεις περιόδου 2007 - 2008
(2014)Σκοπός της εργασίας ήταν η καταγραφή, η ανάλυση και η σύγκριση των τεχνικοτακτικών στοιχείων της 1ης επίθεσης, της άμυνας και της 2ης επίθεσης μεταξύ των νικητών/ηττημένων και των αντρών/γυναικών αθλητών/τριών. Με το ... -
Ανάπτυξη ηθικών αξιών στο σχολικό και εξωσχολικό περιβάλλον
(2007)Στη σύγχρονη εποχή είναι ανάγκη, περισσότερο από ποτέ, να κατευθυνθεί η εκπαίδευση προς τη διδασκαλία ατομικών και κοινωνικών αξιών. Η Φυσική Αγωγή είναι η πλέον πρόσφορη περιοχή για την ανάπτυξη αξιών και τη διαμόρφωση ... -
Ανάπτυξη και αξιολόγηση διαδικτυακών (online) πολυμεσικών μαθημάτων για τη διδασκαλία της ρυθμικής γυμναστικής
(2012)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξεταστεί η επίδραση που ενδεχομένως έχει η χρήση ενός διαδικτυακού πολυμεσικού περιβάλλοντος για την εκμάθηση μιας κινητικής ρουτίνας της ρυθμικής γυμναστικής στις γνώσεις των φοιτητών ... -
Αναπτυξιακές διαφορές ως προς την εσωτερική - εξωτερική παρακίνηση και την αυτονομία μαθητών Γυμνασίου
(2005)Σκοπός της έρευνας αυτής ήταν να εξεταστούν: 1) οι σχέσεις μεταξύ της εσωτερικής και εξωτερικής παρακίνησης των μαθητών και της αντιληπτής αυτονομίας τους καθώς και 2) οι τυχόν αναπτυξιακές διαφορές στην εσωτερική- εξωτερική ... -
Ανασταλτικοί παράγοντες για την συμμετοχή φοιτητών και φοιτητριών σε αθλητικές δραστηριότητες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
(2007)Στην παρούσα εργασία διερευνήθηκαν πιθανές διαφορές φύλου και συχνότητας άθλησης σε παράγοντες που πιθανά να αναστέλλουν την ενασχόληση με αθλητικές δραστηριότητες. Στην έρευνα συμμετείχαν 107 φοιτητές και φοιτήτριες, εκ ... -
Ανασταλτικοί παράγοντες συμμετοχής γονέων σε προγράμματα ελληνικών παραδοσιακών χορών
(2008)Σκοπός της παρούσης έρευνας ήταν να εξεταστεί η δομική εγκυρότητα του Μοντέλου των Ανασταλτικών Παραγόντων Αναψυχής στο πεδίο των Ελληνικών Παραδοσιακών Χορών και να διερευνηθούν πιθανές διαφορές σε σχέση με τα δημογραφικά ... -
Ανασταλτικοί παράγοντες συμμετοχής πελατών χιονοδρομικών κέντρων
(2004)Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η σκιαγράφηση του προφίλ των πελατών των χιονοδρομικών κέντρων της νοτίου Ελλάδος (Παρνασσός και Καλάβρυτα) σε σχέση με τους παράγοντες εμποδίων και τις διαστάσεις κινήτρων για συμμετοχή ... -
Ανησυχίες καθηγητών φυσικής αγωγής
(2003)Σκοπός της εργασίας ήταν να προσαρμόσει το ερωτηματολόγιο ανησυχιών Teacher s Concerns Questionnaire - Physical Education (TCQ - PE; McBride, 1993) στα ελληνικά δεδομένα και να καταγράψει τις ανησυχίες φοιτητών και καθηγητών ... -
Ανθρωπομετρικά χαρακτηριστικά επιφανών ποδοσφαιριστών
(2008)Η εργασία καταγίνεται με τη μελέτη του σωματομετρικού προφίλ ποδοσφαιριστών παγκόσμιας κλάσης, καθώς και τη διερεύνηση τυχόν διαφοροποιήσεων των εξεταζόμενων χαρακτηριστικών σε σχέση με την αγωνιστική θέση των παιχτών. ... -
Ανίχνευση κινητικών διαταραχών του κινητικού συντονισμού σε παιδια προσχολικής ηλικίας
(2007)Σκοπός της έρευνας ήταν να διερευνήσει το ποσοστό παιδιών προσχολικής ηλικίας με κινητική αδεξιότητα στο Ελληνικό περιβάλλον. Στην έρευνα συμμετείχαν 116 αγόρια (η=73) και κορίτσια (π=44) παιδικών σταθμών αστικού κέντρου ... -
Ανίχνευση της συχνότητας διαταραχών ελλειματικής προσοχής και υπερκινητικότητας σε μαθητές και μαθήτριες ηλικίας 6-12 ετών. Επίδρασή της στη φυσική δραστηριότητα και τις φυσικές ικανότητες
(2013)Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η ανίχνευση της συχνότητας εμφάνισης των Διαταραχών Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας στο ελληνικό σχολικό περιβάλλον σύμφωνα με την καταγραφή των εκπαιδευτικών και διερεύνηση ... -
Αντιλαμβανόμενη κοινωνική υποστήριξη από προπονητές σε αθλητές σχετικά με το φύλο, το είδος του αθλήματος και το αγωνιστικό επίπεδο
(2007)Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να εξετάσει αντιλήψεις αθλητών σχετικά με την υποστήριξη που λαμβάνουν από τους προπονητές τους, σε σχέση με το φύλο, τον τύπο του αθλήματος (ατομικό -ομαδικό) και το αγωνιστικό επίπεδο. ...