H χρήση της νοητικής εξάσκησης για την ανάκτηση χαμένων κινήσεων και την επιτάχυνση της εκμάθησης της κίνησης στην εκπαίδευση
The use of mental practice to recover lost movements and accelerate movement learning in education
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Όνομα μέλους επιτροπής
Φώλια, Βασιλική
Σγάντζος, Μάρκος
Όνομα Επιβλέποντος
Δαρδιώτης, Ευθύμιος
Ημερομηνία
2022Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικής.