Εμφάνιση απλής εγγραφής

The use of mental practice to recover lost movements and accelerate movement learning in education

dc.contributor.advisorΔαρδιώτης, Ευθύμιοςel
dc.contributor.authorΒαλέρης, Αριστείδης Β.el
dc.creatorΒαλέρης, Αριστείδης Β.el
dc.date.accessioned2023-04-03T09:40:59Z
dc.date.available2023-04-03T09:40:59Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other27135
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/81754
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.38110
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rightsfreeen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΚινητική μάθησηel
dc.subject.otherΚινητική ικανότηταel
dc.subject.otherΆρρητη μάθησηel
dc.subject.otherΡητή μάθησηel
dc.subject.otherΛεκτικές αναλογίεςel
dc.subject.otherΓνωστική νευροεπιστήμηel
dc.titleH χρήση της νοητικής εξάσκησης για την ανάκτηση χαμένων κινήσεων και την επιτάχυνση της εκμάθησης της κίνησης στην εκπαίδευσηel
dc.titleThe use of mental practice to recover lost movements and accelerate movement learning in educationen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΦώλια, Βασιλικήel
dc.contributor.committeeMemberΣγάντζος, Μάρκοςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International