Ο ρόλος των σχολικών αυλών στον μετασχηματισμό των νηπιαγωγείων σε αειφόρα σχολεία: η περίπτωση του Βόλου
The role of schoolyards in the transformation of kindergartens into sustainable schools: the case of Volos city
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/60549/26050.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Όνομα μέλους επιτροπής
Ηλιοπούλου, Ιφιγένεια
Παρασκευόπουλος, Στέφανος
Προβίδας, Ευθύμιος
Όνομα Επιβλέποντος
Ηλιοπούλου, Ιφιγένεια
Παρασκευόπουλος, Στέφανος
Ημερομηνία
2022Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.