Ο ρόλος των σχολικών αυλών στον μετασχηματισμό των νηπιαγωγείων σε αειφόρα σχολεία: η περίπτωση του Βόλου
The role of schoolyards in the transformation of kindergartens into sustainable schools: the case of Volos city
Ver/
Committee member
Ηλιοπούλου, Ιφιγένεια
Παρασκευόπουλος, Στέφανος
Προβίδας, Ευθύμιος
Supervisor name
Ηλιοπούλου, Ιφιγένεια
Παρασκευόπουλος, Στέφανος
Fecha
2022Language
el
Materia
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.