Διερεύνηση των στάσεων εκπαιδευτικών απέναντι στην ένταξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΕΕΑ) στο γενικό σχολείο και των αντιλήψεων αυτο-αποτελεσματικότητάς τους για την εφαρμογή ενταξιακών πρακτικών
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Παπαθανασίου, Αντωνία Γ.Όνομα μέλους επιτροπής
Βλάχος, Φίλιππος
Ρούσση, Χριστίνα
Όνομα Επιβλέποντος
Αβραμίδης, Ηλίας
Ημερομηνία
2022Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.