Διερεύνηση των στάσεων εκπαιδευτικών απέναντι στην ένταξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΕΕΑ) στο γενικό σχολείο και των αντιλήψεων αυτο-αποτελεσματικότητάς τους για την εφαρμογή ενταξιακών πρακτικών
Ver/
Autor
Παπαθανασίου, Αντωνία Γ.Committee member
Βλάχος, Φίλιππος
Ρούσση, Χριστίνα
Supervisor name
Αβραμίδης, Ηλίας
Fecha
2022Language
el
Materia
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.