dc.contributor.advisor | Αβραμίδης, Ηλίας | el |
dc.creator | Παπαθανασίου, Αντωνία Γ. | el |
dc.date.accessioned | 2022-07-25T11:43:08Z | |
dc.date.available | 2022-07-25T11:43:08Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | 25042 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/59864 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.16287 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις | el |
dc.subject.other | Μάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Παιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Άτομα με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση -- Κοινωνικές απόψεις | el |
dc.subject.other | Ενσωμάτωση στην εκπαίδευση | el |
dc.title | Διερεύνηση των στάσεων εκπαιδευτικών απέναντι στην ένταξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΕΕΑ) στο γενικό σχολείο και των αντιλήψεων αυτο-αποτελεσματικότητάς τους για την εφαρμογή ενταξιακών πρακτικών | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Βλάχος, Φίλιππος | el |
dc.contributor.committeeMember | Ρούσση, Χριστίνα | el |