Εμφάνιση απλής εγγραφής

Communication access and self-advocacy skills of deaf students in general education settings: a case study

dc.contributor.advisorΝικολαραΐζη, Μάγδαel
dc.contributor.advisorΑργυρόπουλος, Βασίλειοςel
dc.creatorΚαμπασακάλη, Παναγιώτα Π.el
dc.date.accessioned2022-04-17T09:56:48Z
dc.date.available2022-04-17T09:56:48Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other24580
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/59195
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΆτομα με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΚωφοί -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΕπικοινωνιακή πρόσβαση και αυτοσυνηγορία των κωφών μαθητών στο γενικό σχολείο: μία μελέτη περίπτωσηςel
dc.titleCommunication access and self-advocacy skills of deaf students in general education settings: a case studyen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International