Απόψεις εκπαιδευτικών σχετικά με τη διεπιστημονικότητα, τη θεματολογία και τις μεθόδους διδασκαλίας των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στα άτομα με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Teachers views on interdisciplinarity, thematology and teaching methods of environmental education programs to disabled people or to those with special educational needs
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Σχοινά, ΠαρασκευήΌνομα Επιβλέποντος
Απροσδιόριστο/Unspecified
Ημερομηνία
2021Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.