Απόψεις εκπαιδευτικών σχετικά με τη διεπιστημονικότητα, τη θεματολογία και τις μεθόδους διδασκαλίας των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στα άτομα με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Teachers views on interdisciplinarity, thematology and teaching methods of environmental education programs to disabled people or to those with special educational needs
View/ Open
Author
Σχοινά, ΠαρασκευήSupervisor name
Απροσδιόριστο/Unspecified
Date
2021Language
el
Keyword
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.