Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΜαγγουρίτσα, Γεωργίαel
dc.creatorΜαρκάκη, Μαρίαel
dc.date.accessioned2021-07-16T11:48:37Z
dc.date.available2021-07-16T11:48:37Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22999
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56703
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΑυτισμόςel
dc.titleΣτρατηγικές παρέμβασης στο μάθημα της φυσικής αγωγής στο γενικό σχολείο για την ενίσχυση της κοινωνικής αλληλεπίδρασης σε μαθητή με διαταραχή αυτιστικού φάσματος: μία μελέτη περίπτωσηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Φυσικής Αγωγής Αθλητισμού και Διαιτολογίας. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International