Toggle navigation
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Deutsch
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Einloggen
Toggle navigation
Dokumentanzeige
DSpace Startseite
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες ΠΘ
Dokumentanzeige
DSpace Startseite
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες ΠΘ
Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Gesamter Bestand
Bereiche & Sammlungen
Erscheinungsdatum
Autoren
Titeln
Schlagworten
Στρατηγικές παρέμβασης στο μάθημα της φυσικής αγωγής στο γενικό σχολείο για την ενίσχυση της κοινωνικής αλληλεπίδρασης σε μαθητή με διαταραχή αυτιστικού φάσματος: μία μελέτη περίπτωσης
Öffnen
22999.pdf (1.778Mb)
Autor
Μαρκάκη, Μαρία
Supervisor name
Μαγγουρίτσα, Γεωργία
Datum
2021
Language
el
Schlagwort
Παιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση
Αυτισμός
Access
free
Zur Langanzeige
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Φυσικής Αγωγής Αθλητισμού και Διαιτολογίας. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
URI
http://hdl.handle.net/11615/56703
Collections
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες (ΤΕΦΑΑ)
[387]
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες ΠΘ
[10370]
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
DSpace Suche
In dieser Sammlung
Stöbern
Gesamter Bestand
Bereiche & Sammlungen
Erscheinungsdatum
Autoren
Titeln
Schlagworten
Diese Sammlung
Erscheinungsdatum
Autoren
Titeln
Schlagworten
Mein Benutzerkonto
Einloggen
Registrieren
Help Contact
Deposition
About
Help
Kontakt
Choose Language
Gesamter Bestand
English
Ελληνικά