Στρατηγικές παρέμβασης στο μάθημα της φυσικής αγωγής στο γενικό σχολείο για την ενίσχυση της κοινωνικής αλληλεπίδρασης σε μαθητή με διαταραχή αυτιστικού φάσματος: μία μελέτη περίπτωσης
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/56703/22999.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Μαρκάκη, ΜαρίαΌνομα Επιβλέποντος
Μαγγουρίτσα, Γεωργία
Ημερομηνία
2021Γλώσσα
el
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Φυσικής Αγωγής Αθλητισμού και Διαιτολογίας. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.