Cambiar navegación
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
español
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Login
Cambiar navegación
Ver ítem
DSpace Principal
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες ΠΘ
Ver ítem
DSpace Principal
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες ΠΘ
Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Todo DSpace
Comunidades & Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materias
Στρατηγικές παρέμβασης στο μάθημα της φυσικής αγωγής στο γενικό σχολείο για την ενίσχυση της κοινωνικής αλληλεπίδρασης σε μαθητή με διαταραχή αυτιστικού φάσματος: μία μελέτη περίπτωσης
Ver/
22999.pdf (1.778Mb)
Autor
Μαρκάκη, Μαρία
Supervisor name
Μαγγουρίτσα, Γεωργία
Fecha
2021
Language
el
Materia
Παιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση
Αυτισμός
Access
free
Mostrar el registro completo del ítem
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Φυσικής Αγωγής Αθλητισμού και Διαιτολογίας. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
URI
http://hdl.handle.net/11615/56703
Colecciones
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες (ΤΕΦΑΑ)
[387]
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες ΠΘ
[10370]
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Buscar en DSpace
Esta colección
Listar
Todo DSpace
Comunidades & Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materias
Esta colección
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materias
Mi cuenta
Acceder
Registro
Help Contact
Deposition
About
Help
Contacto
Choose Language
Todo DSpace
English
Ελληνικά