Εμφάνιση απλής εγγραφής

When painting and poetry meet in the classroom: teaching proposals for elementary school

dc.contributor.advisorΠαπαρούση, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΓκουτενσβάγκερ, Έρρικαel
dc.creatorΚανάκη, Θεοδώρα-Μαρία Χ.el
dc.date.accessioned2021-07-16T11:40:25Z
dc.date.available2021-07-16T11:40:25Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23226
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56566
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΝεοελληνική ποίηση -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΕικαστικές τέχνες -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΠαιδιά -- Αισθητική αγωγήel
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Μεθοδολογίαel
dc.titleΔιακαλλιτεχνικές προσεγγίσεις στην ποίηση: διδακτικές προτάσεις για το δημοτικό σχολείοel
dc.titleWhen painting and poetry meet in the classroom: teaching proposals for elementary schoolen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International