Απόψεις και πρακτικές των νηπιαγωγών για τη χρήση της ψηφιακής αφήγησης στο νηπιαγωγείο: η περίπτωση του Νομού Φθιώτιδας
Views and practices of kindergarten teachers on the use of digital storytelling in kindergarten: the case of the Prefecture of Fthiotida
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/56310/22879.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Βαϊοπούλου, Ευμορφία Β.Όνομα μέλους επιτροπής
Παπαδοπούλου, Θεοδώρα
Δελήμπασης, Κωνσταντίνος
Όνομα Επιβλέποντος
Μπάγκος, Παντελεήμων Γ.
Ημερομηνία
2021Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.