Εμφάνιση απλής εγγραφής

Views and practices of kindergarten teachers on the use of digital storytelling in kindergarten: the case of the Prefecture of Fthiotida

dc.contributor.advisorΜπάγκος, Παντελεήμων Γ.el
dc.creatorΒαϊοπούλου, Ευμορφία Β.el
dc.date.accessioned2021-06-10T09:46:33Z
dc.date.available2021-06-10T09:46:33Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22879
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56310
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12273
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΨηφιακή αφήγησηel
dc.subject.otherΑφήγηση -- Επεξεργασία δεδομένωνel
dc.subject.otherΛογοτεχνία και τεχνολογίαel
dc.subject.otherΔιαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Απόψεις -- Ελλάδα -- Φθιώτιδαel
dc.titleΑπόψεις και πρακτικές των νηπιαγωγών για τη χρήση της ψηφιακής αφήγησης στο νηπιαγωγείο: η περίπτωση του Νομού Φθιώτιδαςel
dc.titleViews and practices of kindergarten teachers on the use of digital storytelling in kindergarten: the case of the Prefecture of Fthiotidaen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΠαπαδοπούλου, Θεοδώραel
dc.contributor.committeeMemberΔελήμπασης, Κωνσταντίνοςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International