Απόψεις και πρακτικές των νηπιαγωγών για τη χρήση της ψηφιακής αφήγησης στο νηπιαγωγείο: η περίπτωση του Νομού Φθιώτιδας
Views and practices of kindergarten teachers on the use of digital storytelling in kindergarten: the case of the Prefecture of Fthiotida
dc.contributor.advisor | Μπάγκος, Παντελεήμων Γ. | el |
dc.creator | Βαϊοπούλου, Ευμορφία Β. | el |
dc.date.accessioned | 2021-06-10T09:46:33Z | |
dc.date.available | 2021-06-10T09:46:33Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 22879 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/56310 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12273 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Ψηφιακή αφήγηση | el |
dc.subject.other | Αφήγηση -- Επεξεργασία δεδομένων | el |
dc.subject.other | Λογοτεχνία και τεχνολογία | el |
dc.subject.other | Διαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Απόψεις -- Ελλάδα -- Φθιώτιδα | el |
dc.title | Απόψεις και πρακτικές των νηπιαγωγών για τη χρήση της ψηφιακής αφήγησης στο νηπιαγωγείο: η περίπτωση του Νομού Φθιώτιδας | el |
dc.title | Views and practices of kindergarten teachers on the use of digital storytelling in kindergarten: the case of the Prefecture of Fthiotida | en |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική. | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Παπαδοπούλου, Θεοδώρα | el |
dc.contributor.committeeMember | Δελήμπασης, Κωνσταντίνος | el |