Απόψεις και πρακτικές των νηπιαγωγών για τη χρήση της ψηφιακής αφήγησης στο νηπιαγωγείο: η περίπτωση του Νομού Φθιώτιδας
Views and practices of kindergarten teachers on the use of digital storytelling in kindergarten: the case of the Prefecture of Fthiotida
Mostra/ Apri
Autore
Βαϊοπούλου, Ευμορφία Β.Committee member
Παπαδοπούλου, Θεοδώρα
Δελήμπασης, Κωνσταντίνος
Supervisor name
Μπάγκος, Παντελεήμων Γ.
Data
2021Language
el
Soggetto
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.