Επαναπροσδιορίζοντας την εκπαίδευση στη δεύτερη γλώσσα σε μαθητές-πρόσφυγες δημοτικού μέσω της διαγλωσσικότητας
Redefining the education of second language in refugee elementary students through translanguaging
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/53635/21402.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Ραχμανίδη, ΕιρήνηΌνομα Επιβλέποντος
Ανδρουλάκης, Γεώργιος Α.
Βασιλάκη, Ευγενία
Ημερομηνία
2020Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.