Επαναπροσδιορίζοντας την εκπαίδευση στη δεύτερη γλώσσα σε μαθητές-πρόσφυγες δημοτικού μέσω της διαγλωσσικότητας
Redefining the education of second language in refugee elementary students through translanguaging
dc.contributor.advisor | Ανδρουλάκης, Γεώργιος Α. | el |
dc.contributor.advisor | Βασιλάκη, Ευγενία | el |
dc.creator | Ραχμανίδη, Ειρήνη | el |
dc.date.accessioned | 2020-09-04T09:04:56Z | |
dc.date.available | 2020-09-04T09:04:56Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | 21402 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/53635 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Διαπολιτισμική εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Διαγλωσσικότητα (Γλωσσολογία) | el |
dc.subject.other | Μετανάστες -- Εκπαίδευση -- Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Γλώσσα και εκπαίδευση | el |
dc.title | Επαναπροσδιορίζοντας την εκπαίδευση στη δεύτερη γλώσσα σε μαθητές-πρόσφυγες δημοτικού μέσω της διαγλωσσικότητας | el |
dc.title | Redefining the education of second language in refugee elementary students through translanguaging | en |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |